Llegado - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Lucas y Joost - WaarBenJij.nu Llegado - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Lucas y Joost - WaarBenJij.nu

Llegado

Door: Joost Maarschalk

Blijf op de hoogte en volg Lucas y Joost

13 Februari 2014 | Spanje, Valencia

Haa gente!

Komende maanden zullen Lucas en/of ik jullie op de hoogte houden van onze avonturen in Valencia. Dat betekent dat wij zullen schrijven over onze uitgaansverhalen, uitslagen van hockeywedstrijden, blessures, onze vorderingen in het Spaans en of het ons lukt om in deze Spaanse crisis toch een baantje te vinden.

Wij zijn in ieder geval goed aangekomen. De eerste avond heeft onze Duitse 'Mitbewoner' ons meteen meegenomen voor een welkomsbiertje naar een 'cervecaria'. Was mooi. De volgende ochtend hadden we het gevoel dat we per ongeluk het vliegtuig naar Sochi hadden genomen o.i.d. omdat de kou niet te verdragen was.

Woensdag waren we gelukkig weer terug in Valencia, een lekkere 23 graden verwarmde ons mooi appartementje waar geen verwarming in zit. Dat is op zich niet heel erg aangezien het alleen maar warmer en warmer wordt.

Verder, we hebben 3 dagen Spaanse les gehad. Tegen de verwachting in kregen we privéles, intensief maar heel productief. Zo leren we hier in 3 uur meer dan we in Nederland in één week leren.

We gaan nu richting het hockeyveld om onze eerste oefenwedstrijd spelen. Oss (Ned.) is de tegenstander. Uitslag volgt later!

Ciao